Saturday, December 20, 2014

NAJ grad na svijetu..

Nakon duuugo dugo putovanja, napokon stigli i evo nas u Bangkoku. I ponovo i definitivno sam sigurna, ovo mi je najdrazi grad na cijelom svijetu :)

Putovanje je potrajalo i put od Moskve do Bangkoka bio je pomalo mucan.. Smjestili nas na odvojena mjesta, jednu iza druge i obje u sredini, Andji s jedne strane jedan jaaako veliki buco koji je zauzeo vise od jednog sjedala samim svojim postojanjem, a s druge strane jedan prosjecno velik tip. A meni isto s jedne strane prosjecno velik tip, a s druge strane gospodin Metuzalem koji ima 60 god ali djelovao je kao da ima 120.. Jose, tesko prica, tesko pise (ja mu ispunjavala arrival card nakon sto sam ga vidjela da je uzeo povecalo i unosi se sav da procita jadan redak po redak..). I Jose naravno hrce, nakon nekog vremena leta poceo je siriti i svojevrstan miris i tako... veselo bilo, spavale obje u tragovima.
Pa jucer nakon sto stigli u Bangkok mamurne teturale po gradu a sad smo vec ok..

Bangkok se inace promijenio otkad sam posljednji putbila ovdje, jos je vise cool i totalno su nestali svi oni "touts"i iliti oni sto trce za tobom po cesti i lazu da bi ti svasta prodali.. Nema ih, nista od toga, svi lijepo uredno pitaju, pomognu sto ti treba i sve u svemu je jaaako jako opusteno, taman kako je trebalo. Danas smo bauljale po Bangkoku i okolici, Floating market, pa cijeli dan po rijeci Chao praya sa lokalnim prenakrcanim brodom, obilazili hramove da bi navecer zavrsili na veceri u Chinatownu, koji je guzvovito carstvo ulicne hrane i tipicne ulicne kulture.. Uglavnom prekrasno je..
Sutra cemo za Ayutthayu, kratak izlet van grada do grada rusevina..

Smjestaj je isto nesto novo za Bagkok.. Umjesto u tipicnim prenatrpanim guesthousima,  u nekoj smo maloj ulicici blizu tog velikog dijela (Khao san road) gdje su svi turisti, a kod neke tete koja je jako cool i dogovorili smo se da nas prekosutra vodi sa sobom na plac.. u 7 ujutro, da vidimo kako tajlandjani kupuju :)

Htjela sam staviti fotke na tabletu na blog, pa se nesto smrznulo.. Htjela sam staviti u Facebook album, pa ih sad ima 30ak razbacanih po mom profilu.. gledajte :)
Nosila ja sa sobom tablete i slicno ili ne.. valjda imam karmu da me na svim dalekim putovanjima ubije u pojam... pa svaki pokusaj neke jednostavne operacije na kompu traje godinama.. uglavnom.. do slusanja...

Jos malo da obidjemo i udjemo u Azijski djir kompletno, pa stizu price...

Puse svima!

1 comment:

  1. Kceri moja, sretan ti Bozic u dalekom svijetu. Uzivaj, budi sretna, cuvaj se i pisi. Voli te mama

    ReplyDelete